zaterdag 12 februari 2011

Wat je belooft moet je doen!

Dus hier de foto van gisteren met uitleg..

Ik heb echt een nieuwe hobby: mn nagels doen. Ik weet het heel cliché maarja het is wel leuk! Ik als shop verslaafde ging met mijn moeder snel mijn zakgeld regelen omdat ik nieuwe nagellak wilde kopen.. (:
Ik had eerst alleen elmo maar toen vond ik dit op weheartit.com en toen moest ik natuurlijk ook geel kopen..

Wauw echt super vet. dus met dat plaatje als inspiratie en met mijn nieuwe gele nagellak en blauwe (die met dank aan R. omdat ik die niet kon vinden maar het bleek gewoon weer dat ik niet goed kon zoeken maar oke.. )

Dit is mijn linkerhand want al die dingen maken met links op mijn rechterhand was me nooit gelukt..


De koekiemonster duim.


huh. iel wat een rare platte hand heb ik eigenlijk..


En dan dus mijn rechterhand alleen de kleurtjes.. (:

Ik weet het Ernie's mond hoort anders maar daar had ik geen tijd meer voor.. Jippie ze zijn echt goed gelukt en ik word er helemaal vrolijk van. Dat is maar goed ook met al dat stomme huiswerk van Engels, Aardrijkskunde en Spaans.. :(

Liefs,

X.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten