woensdag 9 februari 2011

Day 05.

We zijn al op eenderde (?)..


Day 05- A picture of somewhere you’ve been to and loved.





Barcelona : Sagrada Familia


Ook Sagrada Familia


Ook in Barcelona : Op weg naar park Gaudí


Barcelona : Mercat de la Boqueria


Ook Mercat de la Boqueria


Hmmm. Een hele muur vol met All-Stars! (:

Dat was Barcelona. Ik ging erheen met mijn familie en het was echt SUPER. Wauwie (haha-) wat een mooie stad! Natuurlijk de bijzondere kerk die nooit af is omdat er steeds een stukje bij wordt gebouwd als er weer genoeg giften zijn. En die open markt met kraampjes waar je je ogen dicht moet knijpen van de mooiheid. Die kleuren! Echt fruit ligt daar opgestapeld en de snoepjes.. oeh... gevaarlijk daar ;) Ook hebben ze daar allemaal van die kraampjes met nog (half) levende zeewezens. Dat is wat minder maar ook wel heel mooi eigenlijk. Haha- op die foto van dat steile straatje bukte die mevrouw net te laat voor mijn foto.. Ik vind dat wel leuk want nu heb ik lekker een vreemde mevrouw op mijn foto staan.. (: Die laatste is niet helemaal per se typisch Barcelona maar het was wel ín Barcelona en het was iets wat ik geweldig vond.. Natuurlijk heb ik ook All-Stars gekocht.. (:

Nu is er nog iets wat natuurlijk niet kan ontbreken. Met school zijn we in de 2e klas een week naar Hastings gegaan, dat ligt in Engeland. Natuurlijk moesten we dan ook naar Londen én naar Covent Garden (in Londen een soort winkel gebied met allemaal straat artiesten). En mijn geliefde Engeland mag natuurlijk niet ontbreken in het rijtje van plaatsen waar ik ben geweest en die ik geweldig vond.. ;)


In Hastings bij ons gastgezin dassen voeren in de achtertuin..


Even de tourist uithangen in de bus.. (:


Wow dachten wij, dat is knap maar toen...


Haha- zo'n onderbroek heb ik ook voor mijn vader gekocht.. ;)


Auw. Dit moet toch wel pijn doen?

Dus dat was het (:


X. Tot morgen maar weer! 









1 opmerking:

  1. haha geniaal die onderbroek, nu alleen nog zo'n "goddelijk" lijf

    BeantwoordenVerwijderen