maandag 14 februari 2011

Day 10.

Yes al geen 0 meer voor de dagen! (:


Day 10- You’re top songs listened to.


Tja een top tien, volgens mij wordt het wat saai om jullie alweer te vervelen(?) met mijn fanheid van Julia Sheer en Tyler Ward.. Dus ik zal proberen om niet een top tien vol van hen te maken.. (Snappen jullie die zin? ik niet echt namelijk..)

1. Allerlei liedjes van Julia Sheer en Tyler Ward. Niet alleen hun covers maar ook hun eigen liedjes ookal zijn dat er niet zo heel veel.. -klik- Airliner - Tyler Ward & Julia Sheer

2. Muziek van Michael Buble zoals: I've got the world on a string & Me and Mrs. Jones & Haven't met you yet & The way you look tonight & Always on my mind

3. Queen natuurlijk met : Crazy little thing called love & natuurlijk Bohemian Rhapsosdy maar dan wel de muppets versie.. (:

4. Okee afgezaagd: Just the way you are maar die doen we voor school dus vaak meebleren.. (: En ik vind het ook best een leuk liedje sorry hoor.. ;)

5. Kippenvel liedjes: Find yourself oke hij is van Cars maar echt een heel mooi liedje! Im scared van Duffy Hij zit in de film bride wars en toen ik die hoorde moest ik hem opzoeken en de "play again" knop op youtube kapot maken.. ;)

Ehm ik heb nu top vijf maar ik heb wel veel liedjes dus ik laat het hierbij.. (:

X. Tot morgen!

1 opmerking:

  1. Weet je wat ik een mooi liedje vind van michael bublé?
    Home!
    Dan krijg ik echt kippenvel, en kan ik wel janken!

    Ja lotte ik kan janken om liedjes.
    Net als dat liedje van mcfly die ik je had laten zien. The heart never lies. Ik zat echt te janken!

    BeantwoordenVerwijderen