zondag 13 februari 2011

Day 09.

Ik heb stiekem die van morgen al af.. (:


Day 09- Something that made you happy today.


Dus. Nou vandaag is het zondag.. (: En ik ging naar mijn opa en oma. Mijn broer heeft sinds niet zo lang (wacht is het niet : mijn broer heeft sinds kort?) zijn rijbewijs dus hij reed. Dat was wel grappig. Na een lange rit kwamen we aan bij opa en oma. Oma stond natuurlijk al op het balkon te wachten op ons.. We kwamen binnen en werden meteen volgepropt ;) Maar het ding waar ik echt blij van werd vandaag was oma's soep. Ik denk dat iedereen wel een oma heeft die zo'n oma soep maakt. Of iets anders typisch oma. Nou die soep maakt mijn moeder ook wel eens naar het "geheime" recept van oma, maar als oma hem maakt is hij toch echt het lekkerst.. (: Het is groentekippensoep ofzo. Daar werd ik dus lekker blij van!

En jullie? Waar werden jullie blij van vandaag of gisteren of deze week?

X. Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten