zondag 6 februari 2011

Day 02.

okee. komtie weer:



Day 02- Ten Likes, ten dislikes.



Ik begin wel met de dislikes, zo bewaren we het leukste voor het laatst (:


1. Je tong verbranden aan warme chocomel, cup-a-soup of thee omdat je er zo'n zin in hebt en dus snel wilt  drinken.
2. Mensen die langzaam praten, ik praat zelf misschien soms iets te snel maar langzaam praten vind ik zo onmotiverend, tijdverspilling, voor oude mensen en irritant.
3. dit  -KLIK-, Dit doe je jezelf (en anderen!!) toch niet aan, en dan nog niet eens in een shot en niet eens het hele dansje. Oke ik kan het ook niet maar ik probeer het ook niet!!
4. Het feit (tenminste in de Lotte wereld) dat alles fout gaat op het moment dat je haast hebt en weg moet, je kan je fietssleutels niet meer vinden, ontdekt opeens dat je helemaal geen broek aan hebt maar nog vrolijk rondhuppelt in je pjamabroek, je bent vergeten om je tas nog in te pakken of bedenkt dat je dat ene nog in je tas moet doen en dat kan je dan natuurlijk niet meer vinden. zucht.
5. Dat je 's avonds op je mobiel kijkt om te kijken hoe vol die nog is en dan kan het nog wel, 's nachts doe je er niets mee maar de volgende dag blijkt opeens dat ie leeg is. En dan heb je natuurlijk geen tijd meer om hem op te laden.
6. De Trekpleister. Tenminste die bij ons dan. Er liggen daar allemaal dozen in het gangpad enzo en van een logische indeling van een winkel hebben ze ook nog nooit gehoord volgens mij. Nee doe mij dan maar de Kruidvat, dat is toch precies hetzelfde, ja zelfs met dezelfde aanbiedingen en een heel stuk beter dan de Trekpleister (het klinkt ook zo "vies"..)
7. Dat wij alleen een kachel beneden hebben. Ik kan er wel mee leven maar 's ochtends is het zooooo koud. Ik heb zowieso al moeite om uit mijn bed te komen, maar als je je bedenkt dat je nu lekker onder je warme dekens ligt en straks de kou in moet. Brrr. en dan he, dan ben je er uit, moet je je kleren aan! Nou reken maar dat die ook ijskoud zijn! Nee het lukt wel maar de koude maanden zijn wel extra moeilijk 's ochtends.. ;)
8. Reclame op de televisie. Het duurt zoooo lang. Ik heb heel vaak dat ik dan niet wegzap omdat ik anders het begin van het programma mis omdat ik niet op tijd terugzap. Maar dan, omdat die reclame blokken zolang duren weet ik heel vaak niet meer wat ik aan het kijken was. GRRRR.
9. Mensen die naar binnen kijken. Dan zit ik lekker aan tafel ofzo een blogje te schrijven en dan loopt er weer iemand langs die lekker naar binnen loopt te gluren.. Wij hebben een heg in de voortuin maar daar kan je wel makkelijk overheen kijken. (bijna) Alle mensen die langslopen, en dat zijn er best veel omdat wij een soort van in het centrum wonen van ons dorp, die kijken naar binnen. Echt mensen kijk lekker bij jezelf naar binnen. Soms ga ik heel boos terug kijken of een gekke bek trekken dan kijken ze heel snel een andere kant op haha- .
10. Mensen die zeggen van: Oh mijn tekening is zoo lelijk of Oh ik ben echt dik of Oh mijn hoofd is echt lelijk of Oh ik sta echt heel lelijk op die foto. En dan dat ze dat zeggen zodat jij dan "moet" terugzeggen Nee hoor helemaal niet of Nee hoor ik vind het/ze juist heel mooi. Grrr. echt dan heb ik soms zo'n zin om te zeggen Ja dat klopt. Mensen: Complimentjes krijg je, daar moet je niet om vragen!

Zo dat waren de 10 dislikes. Best moeilijk om te verzinnen hoor! Hier komen de 10 likes:

1. Een hele dag lekker in je pjama(broek) lopen. Heeerlijk lekker chil (:
2. Vrolijke liedjes zoals de liedjes van LEAF en de meeste liedjes van Michael Buble.
3. Verrassingen. Oke als ik het nog niet weet/mag weten vind ik het echt super vervelend maar uiteindelijk wel heel leuk!
4. Fietsen en dan de wind mee hebben, muziekje op of gezellig met een vriendin ofzo, opeens geeft iedereen je voorrang. Zo heerlijk vrolijk (:
5. L. uit B. omdat ookal zie ik haar heel lang niet, als we weer samen zijn is het net alsof we elkaar gewoon die dag ervoor nog hebben gezien! Vooral lekker veel lachen zijn we goed in en (wat cliché maar toch) goed praten is ook erg fijn met haar! Haar wenkbrouwen zijn geweldig vooral als ze lacht haha- en wij hoeven maar naar elkaar te kijken en schieten meteen in de lach omdat we allebei precies van elkaar weten wat we denken. Ik ben zo trots op een vriendin als zij dat ik elke keer weer denk: Wat tof dat ik ook haar vriendin mag zijn! (: Ik wens iedereen zo'n vriendschap toe! (BLEGH wat een "zwijmel" stukje zeg..)
6. Bloggen. Niet alleen zelf maar ook die van anderen.. mijn favorieten: color me katie & Naamgenoot *trots* Lotte..
7. Mensen die leuke covers maken.. Zoals Julia Sheer en Tyler Ward: Dit is een van de beste.. (:
8. Leuke redenen bedenken.. (nee ik ben geen logisch-rationele denker/beslisser/keuzetype)
9. Zomerkamp. Helaas dit jaar mijn laatste jaartje. Maar echt geweldig leuk. Die mensen ken je al sinds je eerste jaartje kamp. Lekker klieren, smokkelen en niet slapen. Heerlijk! Ik wilde dat ik weer 10 jaar was, dan mocht ik nog 6 jaar mee. 
10. Internet. stel je voor dat nu opeens internet niet meer zou bestaan, zo BAM weg internet. O.O Neeeeee dan kon je niet meer: Bloggen, hyven, msnennen met mensen die je anders niet vaak spreekt, leuke filmpjes opzoeken, leuke plaatjes zoeken, muziek downloaden, routeplanner gebruiken en wat al niet meer! AAAAAAH ik hoop dat ik dat niet meemaak. (oke dit lijkt wel een beetje overdreven want tuurlijk zouden we kunnen overleven zonder internet maar toch zou het heeel erg wennen zijn en misschien wel een stukje minder leuk.)

Sjonge in het begin waren de likes nog makkelijker dan de dislikes maar toch 10 van allebei is best moeilijk hoor!
Dit was weer een lekkere lange post. Succes met het bijkomen van het lezen van deze post. (:

X.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten