zaterdag 12 februari 2011

Day 08.

De tweede blog van vandaag! Lekker bezig Lotte! (:
(Al is het alleen om mijn antihuiswerkpauzeachtige tijd langer te maken..)


Day 08- Achievements you wish to succeed this year.



Nou dat is best makkelijk denk ik. Aangezien (huh? moeilijk woord in het weekeind?) het nog niet zo heel lang 2011 is heb ik daar al over na gedacht. En het lukt me tot nu toe ook nog steeds! (:

~ School goed doen : is echt al mijn huiswerk doen en leren voor achten of hoger.. dat hoeft dan niet altijd te lukken maar echt het werkt al want ik sta op dit moment geen een onvoldoende!!! Yes.

~ Heel veel geld sparen : omdat ik nu zo goed mijn best doe voor school ga ik natuurlijk over en dan moet ik volgend jaar op buitenlandse stage van 2 weken. Ik wil het liefste heel ver weg. Ik zou graag naar Afrika willen of naar Australië. Maarja met mijn nieuwe hobby/verslaving wordt dit misschien best moeilijk..;)

~ Dit jaar naar Afrika/Australië of ergens anders ver weg : ja ik wil het liefste nog in 2011 nog mijn buitenlandse stage doen, hoe sneller hoe beter!

~ Aerobatten : dat is stuntvliegen in een vliegtuig dus. Toen ik 16 werd kreeg ik dit als cadeau van mijn ouders en het moet nog gebeuren, zodra het een beetje lekker weer is ga ik dat doen! Echt heel tof maar ook wel spannend! Ik ben alleen maar bang voor dat als ik moet overgeven ik dan die meneer helemaal onder kots.. Haha- Liever niet dus.

~ Nog veel meer plakken en knutselen : Ik kan mijn bureau evt nog een keer doen en er zijn vast nog veel meer dingen!

~ Mijn kamer schilderen : Misschien van t zomer ofzo. Vorig jaar heb ik mijn kamer opnieuw ingericht met een nieuw bed enzo.. Mijn kamer was eerst wit enzo en op de muren zat lila met licht blauw behang. Nu zijn de kleuren van mijn kamer wit, rood en donkergrijs dus lila kan echt niet meer! (:

Dat waren wel even de dingen. Waarschijnlijk zijn er nog wel meer maar ik moet echt verder met mijn huiswerk want straks heb ik een volleybal wedstrijd en daarna ben ik moe. (:

X. Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten