maandag 7 februari 2011

Mag toch best?

Het is toch alleen maar goed als ik meer blog dan alleen die 15 dagen dingen? Ik vind van wel en omdat ik hier best blij van werd wilde ik het toch even delen:




Haha- die laatste hoort er niet bij maar toch.. (:
Ik ben best trots op mn nagels.. Simpel but Strong zegmaar.
Ik heb het ook zelf bedacht want ik wilde eerst spookjes, die had ik gezien op internet maar daar moet ik nog maar even op oefenen. En omdat ik toch iets met mn nieuwe zwarte en witte nagellak wilde doen.. Dit dus.. (: En waar ik ook blij van word is dat ze heel mooi matchen met mn macbookje (L)


X.

1 opmerking:

  1. Haha, leuk gedaan!
    Helaas ga ik niet meer door met lovely doityourself, maar ik ga nog wel steeds door met mijn blog Jeemmful. Ook door staan mijn diy's op ;)

    Liefs Jaimie
    Jeemmful

    BeantwoordenVerwijderen