donderdag 6 januari 2011

Ziek.

Tja dan mag je eigenlijk ook niet bloggen..
Maarja. wat moet je anders als je niet kan slapen..
Een kort blogje dus vandaag.
Gisteren heb ik een lijstje gemaakt met ideeën voor een blog.
Lijstjes maken vind ik fijn (:
Maar heel veel leuke ideeën dus wacht maar af!
Nu lig ik op de bank. Met een lekkere deken. En de liefste kat van de wereld ligt mijn voeten lekker warm te houden. Eigenlijk moet ik naar de wc maar ik wil niet want ik lig zo lekker.
Zal ik alvast een lijstje maken? Dit wordt het eerste lijstje op mijn blog maar velen zullen volgen!

Lijstje #1 Leuke films:
1. Teigertje's film
2. Pride and Prejudice
3. The princes and the frog
4.Wrongfully Accused
5. Bride wars
6. The Davinci Code/Angels and Demons
7. What happens in Vegas
8. Shrek films
9. The sound of music
10. Sissi

X.

2 opmerkingen:

  1. arm ziektekiemetje :(
    ik miste je wel in de pauze hoor.
    en bij sis.. Dam lulde weer als brugman en er kwam geen hol van al die planetenzooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Foei een blog maken als je ziek bent.......

    Ik mis nog en film in je lijstje :
    Emma
    maar dat geeft een probleem want welke film moet er dan uit?
    Misschien moet je dan een lijstje van 11 maken.
    xxx Mama

    BeantwoordenVerwijderen