zondag 9 januari 2011

Mijn ware liefde? ;)

De ware, tjonge dat zou leuk zijn als je die tegenkomt! Stel je voor, misschien rijdt hij wel op een wit paard.. ;) Haha- dat zou echt vet zijn, tenminste dat lijkt mij wel..

Veel mensen zeggen voor de sier:"Nee, ik kijk eerst naar het innerlijk van iemand. uiterlijk is niet zo heel belangrijk!" Maar weetje mensen, BULLSHIT. Okee niet helemaal maar voor een groot deel wel. Je ontmoet iemand, je krijgt een eerste indruk van die persoon. Als je diegene helemaal nog niet kent moet je deze eerste indruk wel bepalen op het uiterlijk. Maarja het uiterlijk kan veel dingen zijn.. De uitstraling van iemand is net zo goed uiterlijk als de kleur ogen, huid of haar van iemand. Maar bijna iedereen gaat als eerste af op het uiterlijk. Dat bepaalt toch ook of je bijv op straat of in de trein nog een keer om kijkt naar iemand of diegene toch nog eens uitgebreider gaat bestuderen. Maar mensen die daarna nog steeds afgaan op het uiterlijk afgaan kunnen zich makkelijker vergissen in iemand denk ik. Dan baal je.

Dus mijn conclusie is dat bijna iedereen als eerste afgaat op het uiterlijk(wat je dan ook als uiterlijk ziet, uitstraling of het model van het haar van de persoon in kwestie). Dit heeft alleen een uitzondering. Als je iemand nog nooit hebt gezien maar wel hebt leren kennen dan kan je je eerste indruk niet bepalen op het uiterlijk omdat je het uiterlijk van diegene nog nooit hebt gezien. Via internet ofzo. Maar dit heeft natuurlijk weer het probleem dat je niet weet of diegene wel echt is wie hij/zij zegt dat hij/zij is. Dit kan in "real life" natuurlijk ook maar dan is het makkelijker te zien/ontdekken/achterhalen.

Ik denk ook dat iedereen zn eigen eisen lijstje heeft. Je hebt allereerst natuurlijk de belangrijke eisen en daarna de dingen die "altijd mooi meegenomen zijn.." Ik dacht laat ik maar eens bedenken wat er op mijn lijstje staat.. Dus hier na al mijn gezeur over mijn zondagse diepere gedachten over de mens;)
Mijn "voor op langere termijn eisen lijst":

Nu ik dat zit te bedenken.. Ik heb eigenlijk helemaal niet zo veel eisen.. Tuurlijk heb ik ook dingen waarvan ik denk, nou dat zou als extraatje helemaal niet onprettig zijn.. ;) Maar dingen die hij echt zou moeten hebben..
Hij moet wel kinderen willen later, het liefste gezellig veel..
Hij moet echt niet zo heel netjes zijn, misschien wel beter voor mij maar ik denk niet dat het zou werken met zo'n ongeordende rommelkont als ik..
Hij moet wel een beetje pit hebben zegmaar, ik wil wel een beetje weerstand;)..

Maar voor de rest..
Het zou wel errug handig/leuk zijn als hij:
Van muziek(maken) houdt
Goeie humor heeft
Vaak vrolijk is
Een leuke familie heeft
Een leuke auto heeft? ;)
Niet te vaak weg is voor zn werk
Spontaan is
Af en toe (lekker vaak) een gekke bui heeft
Me vaak verrast
'S nachts onder mijn balkon komt zingen ;)
Mijn liefde voor Engeland deelt
Misschien zelf wel een Engelse Gentleman is
Een beetje lekker kan koken
Niet al te serieus is
Met mij zou willen reizen
Heeeeeeeeeeeul lief is
Mij ontbijtjes op bed brengt
Niet allergisch voor dieren is
Van jankfilms houdt ;)
Niet met zijn voeten aan me zit
Van een lekker wijntje houdt
En een lekker kaasje
Lekker ruikt
Mijn band kan plakken
Winkelen helemaal niet erg vindt ;)
Zijn vliegbrevet heeft
Lacht om mijn grapjes hoe slecht ze ook zijn ;)

En dan is het natuurlijk helemaal niet erg als hij ook nog krulletjes heeft of als hij een look-a-like van Richard Hammond is (: is echt niet erg, echt ik denk dat ik er wel mee zou kunnen leven (:

En zo zie je maar weer.. Niet zozeer de eisen maar die "extraatjes" zullen het probleem zijn/worden om zoiemand te vinden.. Maar de eisen zijn het belangrijkst dus wieweet lukt het ooit nog wel om de ware te vinden.. ;)

X.

Ps. Voel jij je aan gesproken hier en blijk je alle eisen te bezitten en ook nog veel van de "extraatjes"? Laat even een reactie achter.. Ohja mag ook wel als je niet alles hebt.. een beetje veel is ook goed.. (:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten