zondag 30 januari 2011

Mijn held.

Zo. En nu is het dan toch echt tijd voor een blog over mijn held!
Richard Hammond (: Hij is grappig, british en niet heel lelijk..
[We gaan nu even vergeten dat hij nu in de 40 is en getrouwd is en twee dochters heeft]




 

Dus. Richard Hammond heet eigenlijk Richard Mark Hammond, hij is geboren in (Ahum) 1969. Hij presenteert Top Gear, een van de beste programma's op de tv en het enige waarvoor ik echt inplan om dat te kijken.. (: En hij heeft ook Braniac gepresenteerd. Hij is klein (wat een match ik ook^^), heeft echt heel leuk haar (vind ik dan ookal zijn het geen krulletjes..) en heeft echt goeie humor! Ik vind zowieso Britse (dat klinkt zo raar maarja.) humor en alles leuk maar dat maakt Richard niet minder speciaal natuurlijk..

Zijn haar op de middelste foto vind ik het leukst. Zo moet ie het ook dragen op onze bruiloft.. (in mn dromen dan..^^)
Dus niet allemaal fan worden van Richard want hij is van mij.. (:


X.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten