zondag 23 januari 2011

Plakkeeeen!

Zondag, de dag van de rust.. (:
En dan gaat Lotte plakken. Echt een nieuwe hobby.. Maargoed, dit keer mn bureau gedaan (:


Nodig: Een bureau, plakdingen, laptopje met muziek, plastic tas voor afval en een lieve kat..



Stiften en heeul veel plakdingetjes (de meeste dingen uiteindelijk toch niet gebruikt..)


De liefste kat van de wereld, ze hielp ook mee.. Vooral met het door elkaar gooien van de lintjes.. (:


Resultaat (:


Dat lijstje in de hoek is WORK CREATE RELAX SMILE = LIFE OF LOTTE


Potlood punten die ik in groep 6 spaarde ofzo.. Zo zie je maar, bewaren is niet altijd slecht (:


You colour my life! (:


Oh dit kan je niet heel goed zien maar het zijn verschillende papiertjes..

Eigelijk wilde ik met verschillende kleuren post-it's werken maar ik kon maar een kleur vinden.. Nouja voor een volgende keer misschien..

Hier word ik lekker blij van, een eigen design bureau (: 
Het kost even tijd maar dan heb je ook zeker wat!

X.

2 opmerkingen:

  1. Wat gaaf zeg, Creabea! Superleuk idee :-)
    En bedankt voor het doorgeven. Volgens mij ben je niets vergeten. Fijne week en dat en maar vele 'lege' weken mogen komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk lotte!
    haha, potloodpuntjes :b
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen