woensdag 5 januari 2011

Sorry. Beginner

Hoevaak mag je bloggen op een dag? ;)
Nouja ik heb nu toch weer niet echt iets te doen dus dan nog maar wat dingetjes over mijzelf vertellen?

Lotte is dus de naam.
16 jaartjes oud/jong.
Zit op volleybal.
Zit op het tweetalig VWO.
In de vierde klas.

Verslaafd aan:
Laptop!
Chocola en ander lekkers.

Alles wat met Engeland te maken heeft.

Muziek.
Vrienden.
Leuke plaatjes zoeken.
Leuke filmpjes zoeken.
Hyven.
Smsen.

Heeft een hekel aan:
VOETEN! (vies,lelijk,goor,bijna nutteloos, eng, gewoon IIEEEEEL)
Regen.
Oneerlijke/gemene mensen.
Duizelig zijn.
Koudheid (behalve buiten met de sneeuw).

Houd wel van:
Mama, Papa, Broer.

Pong (dat is dus mijn kat, we hebben ook nog Ping).
Warme sokken.
Krulletjes.
Netjes schrijven.
Anderen blij maken.
Kamer inrichten.
Werken bij de ijssalon.
Veel dingen doen. (niet altijd..)

Is veel bezig met:
Van alles en nog wat.
School.
Muziek > Bastrombone.
Hyves.
Vrienden.

Wil later:
Leuke man.
Trouwen in een sprookjes jurk.
Veel kinderen.
Lekker groot huis zelf ingericht.
Naar Universtiy college Utrecht.

Droomt van:
Een scooter.
Een contra bas trombone.
Een Blackberry Bold white.
Met Engelse vlag hoesje.
Zingen met Elmo en/of Kermit.
Meespelen in een musical.
Zangles.
Een eigen, gezellig ingerichte huisje.
Een rode Mini Cooper met engelse vlag op het dak.
Een keer een been breken.
Een keer parachute springen.
Stuntvliegen.
Zelf mijn vliegbrevet halen.
Trouwen met Richard Hammond.



2 opmerkingen:

  1. Richard Hammond heeft een schattig hoofd!
    Maar doe mij maar Danny Jones <3<3 Ik hou van zijn ogen!

    OMG wil jij een been breken? NOWAY!? Je bent raar...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maar ik dacht dat je met mij trouwde in je dromen (A)

    BeantwoordenVerwijderen