maandag 10 januari 2011

Toetsweek..

Zucht toetsweek. ik moest gewoon even stoppen met leren.. Dan maar een kort blogje schrijven he? (:
Vandaag English en Aardrijkskunde gehad, morgen Duits, Geschiedenis en SiS (=Science in Society? ik zit op tweetalig VWO vandaar.. is ANW op VWO) SiS is echt best wel moeilijk en een beetje veel maargoed. Geschiedenis is wel te doen maar moet wel goed gaan.. Duits kan ik lekker niet voorbereiden dus dat doen ik dan ook graaag niet.. (:
Maargoed. Omdat ik dus even moest stoppen met leren ging ik maar even op youtube.. En toen vond ik deze:
Hahaha- Echt te geniaal.. Als dat mijn oma ofzo zou zijn.. Hmmm. Liever niet.. ;)
Nou ik moet weer aan t leren!

X.

2 opmerkingen:

  1. Welk profiel doe je dan? Ik zit nu echt in de profielenfase (kan je je vast nog wel herinneren), vandaar. Ik denk dat ik C&M ga kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja ZUCHT die profielenfase.. verschrikkelijk en al die mensen die zeggen wat ze denken.. haha- Ik heb C&M met heb Duits, Spaans, Ak, Muziek en Wiskunde A.
    Maar het is trouwens wel beter want ik HAAT frans en dat kon ik mooi laten vallen (: Welke vakken wil jij kiezen dan denk je?

    BeantwoordenVerwijderen