vrijdag 14 januari 2011

SCHOENEN SCHOENEN SCHOENEN.

WAAAAAAAH.
Okee. even uitleggen.. ik ben GEK op schoenen.. Ik heb dan ook 28 paar.. :$
(dat is trouwens wel met sportschoenen en rubberlaarzen enzo meegeteld maar dan nog ben ik trots op mn verzameling)
Maar nu zijn het er 29 (:
Echt ik zou een feest moeten geven bij het 30ste paar ofzo.. ;)
En niet zomaar een 29ste paar ^^ echt SUPER vet.. ik net op internet overal zoeken naar een plaatje van deze schoenen, maar (een schande!) ik kon ze nergens vinden. Maar ik wilde niet opgeven omdat deze schoenen té vet zijn dus ik op de schoenendoos de code erbij typen en jahoor daar kwamen ze.. dus hier..
*Spannende muziek*





YEAH. dus klik erop dan kan je t beter zien..
Alleen in het echt zijn ze iets donkerder lijkt het ofzo maar dat maakt niet uit (:
Ze zijn trouwens van la strada die wel aparte maar soms ook hele leuke schoenen heeft!
Nu nog dit liedje eronder..
Of deze:
Of deze:
Of deze:


Haha- ik hou van "happy" liedjes..
Weet iemand nog een leuke? 


XX.
(vandaag twee kusjes omdat ik zo blij ben met mn nieuwe schoenen)

1 opmerking: