dinsdag 18 januari 2011

PANNEKOEK (:

Zie hier...


PANNEKOEKEN (:



C. die dit al heel goed kon..


Lotte die het na 1 keer oefenen het wilde filmen..



Lotte die met al het zelfvertrouwen het nog een keer probeert..


Okee even de uitleg bij deze filmpjes.. Ik had veel tussenuren en moest wachten op vrijdagmiddag toneel van school (Wat trouwens echt ook nog een keer een ere blog verdiend..) en ik had aan een vriendin gevraagd, C. of zij de hele tijd op school moest blijven want zij woont te ver weg van school om heen en weer te gaan. Dus zij zou bij mij komen eten en ik thuis in de kast kijken en wat zag Lotte daar? Juist pannekoekenmix maarja we hadden geen eieren in huis. Dus ik kijk verder en zie nog een andere pannekoekenmix staan waar je geen eieren bij hoeft te gooien. Dus wij gingen pannekoeken bakken (:
Vet leuk maar volgens de Lotte-natuur-wetten zou de eerste pannekoek mislukken.. Mijn vader zegt trouwens dat de eerste pannekoek altijd mislukt omdat de pan dan nog niet goed heet is ofzo maar die van hem lukken altijd dus die theorie gaat helaas niet op. Maargoed. De eerste pannekoek.. Hij mislukte niet eens! En hij was nog eens heel bijzonder ook. Het was Amerika! Echt ik wilde er een foto van maken maar toen hij op mn bord lag was ik dat al snel weer vergeten.. ;) Toen zei C. dat ze de pannekoek kon gooien en ik wilde dat ook wel maar ik durfde niet.. (: Toch gedaan en dat moest gefilmt worden natuurlijk.. (:

Vandaar deze waarschijnlijk uiterst oninteressante filmpjes.. (: Maarja het was het wel waard om te noemen dat ik Amerika had gemaakt!

X.

Ps. Ik weet nou nooit of het pannekoek of pannenkoek is maar volgens het groene boekje mag het nu weer allebei.. (:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten