vrijdag 21 januari 2011

Im blue abendieabenda..

Okee eerst even dit liedje opzetten voordat je verder gaat dat helpt je om in the mood te komen..
In the blue mood..

dus. vandaag had ik vrij kunnen hebben maar onze ouderwetse wiskunde leraar wilde niet dat ik het eerste uur wiskunde (lees niets doen, verveling, nieuwste nieuwtjes horen, nutteloos) niet kwam. De rede hiervoor was dat zijn ochtend dan verpest zou zijn.. NOU DIE VAN MIJ NU OOK.. Dus. ik was na het eerste uur uit en dan, wat doe je dan? Ja huiswerk. En dan? Dan ga je plakken (:
Heel gek, nu ik meer voor school doe lijkt het wel alsof ik meer tijd over heb.. (Haha- laat mn ouders dit niet lezen want dan krijgen ze gelijk..) Het kan ook gewoon komen door al de dingen die ik op school al doe nu er zoveel leraren uitvallen, of doordat het net toetsweek is geweest en de leraren nog niet zoveel huiswerk opgeven? Nouja, in ieder geval ga ik nu meer knutselen (:
Meestal heb ik wel een leuk idee maar lukt de uitwerking niet zo goed. Maar nu steeds beter dus hier mijn plaksels van vandaag, lekker blauw:






Dat kleine meisje met die baby born ben ik trouwens.. (:
En aan de zijkant LoVe dat is mijn naam LO van mn voornaam en VE van mijn achternaam (:
You see, always liked blue..(:

X.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten