zaterdag 16 juli 2011

Uitspraken van de dag.

Eigenlijk van de avond maar oke.

(Het regent dus ik ga met een paraplu naar mn werk, het regent nog niet zo heel hard dus Sanne vraagt wat ik met een paraplu moet)
Lotte: "Ja het regent nu misschien nog niet zo hard maar straks als ik klaar ben wel en ik wil niet als een bezopen kat thuis aan komen.."

Juist. een bezopen kat. Hmm lijkt me bijzonder om te zien, ik zeg we hebben een nieuwe uitdrukking/scheldwoord! (:

(Mijn baas heeft een wondje op zn hoofd omdat er vanochtend een ijsbak tegenaan kwam, een zeer gewaardeerde, liever anoniemblijvende collega ziet het)
Die collega: "..U heeft chocola op uw hoofd."

Later vroeg hij nog een keer aan haar of het bruin was ofzo. "Nee eigenlijk helemaal niet als ik er nu nog een keer naar kijk maar dat dacht ik gewoon.."

(Een gezin komt een ijsje eten, meestal bereken ik onder het scheppen van de ijsjes al de prijs want dat scheelt tijd en dan vergeet je als het goed is niets. Ik het dus berekenen en ik kom uit op €12)
Lotte: "Dat wordt dan 8 euro alstublieft... Nee wacht, dat slaat nergens op hoe kom ik daar nou aan? Sorry het is twaalf euro.."

Ik krijg een hoofd als een tomaat en die mevrouw zei dat ze al wist dat het twaalf euro was en dat ik zeker even moest wennen, nouja in ieder geval ze begreep gelukkig dat ik gewoon een chaotisch moment had. (:



Lieeeeeeeeefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten