donderdag 7 juli 2011

Creabea.

Dus. boeken kaften, het is nog lang niet zo ver maar ik kijk er al weer naar uit. Sorry voor iedereen die het verschrikkelijk vindt maar ik vind het leuk (: Het is net een kadootje inpakken ofzo, behalve dat een kadootje leuk is en een schoolboek meestal niet. Maar in ieder geval wil ik er dit jaar iets "extras" bij doen. Iets creatiefs. Ik had een stofje van mn moeder gekregen en die bracht me op ideeen. Zie hier alvast het begin van een vrolijk Lotte design schooljaar:
Dit wordt de voorkant voor zo'n goedkope HEMA agenda waar je voorin iets kan stoppen.

Soort van etiket achtig ding 1

Soort van etiket achtig ding 2

Soort van etiket achtig ding 3
Dus. dat was het alweer. wie weet volgende keer weer wat meer.
Ohja bij deze alvast: jullie krijgen nog een blog over het maken van "soep" met Rianne (:


Lieeeeeefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten