donderdag 14 juli 2011

Drie dingen die ik vandaag heb geleerd.

1. Per jaar 10 mensen zijn "vermoord" door een snoep automaat.
Hmm misschien dus toch maar een overweging maken om die maar niet meer te gebruiken in het volgende schooljaar? het is natuurlijk dan ook nog goed voor je, als je ze niet gebruikt dus ik denk dat dit zeer kan bijdragen aan de motivatie om "minder te snoepen".

2. De blikopener is pas 43 jaar later uitgevonden dan het blik zelf.
Ongelofelijk! Hoe kregen ze de blikjes dan open? met een ijzerzaag ofzo? Misschien verwarmde ze het eten in het blije wel net zo lang tot dat de bovenkant ontplofte net zoals de spinazie van Popeye. Of hadden ze helemaal geen eten in blik eerst? wat deden ze er dan in? En trouwens ook ontzettend respect voor de persoon die uiteindelijk de blikopener heeft uitgevonden! Ik bedoel, wat een mechanisme! Geniaal die mevrouw of meneer. *googlet* Meneer dus.

3. Pino is niet een extreem lang iemand.
Dit is echt iets waar ik eigenlijk nog nooit over na had gedacht. Ik dacht inderdaad dat in het pak van Pino gewoon een heel lang iemand zat ofzo maar niet dus. Dit is zo slim bedacht. Alle andere poppen uit Sesamstraat zijn handpoppen dus Pino ook gewoon. Kijk dit maar:

Nou jongens, ik hoop dat jullie ook iets hebben geleerd in jullie vakantie! Altijd goed toch? (:

Liefs!

3 opmerkingen:

  1. weet je dat ik elke keer als ik dat plaatje van Pino zie denk dat op de tekening ernaast een man staat. Die man heeft een mes in zijn hand en het lijkt net of hij Pino wil vermoorden. (eeehhh ben ik nu rijp voor opname??)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woow ik wist dat ook niet van Pino, wat grappig! krijgt die man die pino bestuurd alleen niet veel kramp in zijn arm? haha

    BeantwoordenVerwijderen