woensdag 13 juli 2011

Even tijd voor een muziekje.

Extra veel, door verveling, slecht weer en gebrek aan vrienden.

Ik vond het wel weer eens tijd voor wat muziek.. Hier een paar geniale clipjes. Ik hou de laatste tijd erg van liedjes die heel vrolijk zijn. In ieder geval, waar ik vrolijk van word..
Miranda - La pegatina

Rollerblades - Eliza Doolittle

Tonight tonight - Hot Chelle Rae
Give a little - Hanson

You've changed - Sia

Nou zo is het wel weer even genoeg. Jullie moeten allemaal weer bezig met de dingen die je moet doen: je kamer opruimen, je werk, roosters maken, de badkamer schoonmaken, de hond uitlaten, een sneeuwpop maken, suiker lenen bij de buren enz enz. want ik ga weer verder met het kijken naar afleveringen van FRIENDS. Jawel de complete serie met alle 10 seizoenen van Friends. Extended, Exclusive and Unseen staat er op de doos. Jahoeeeeee!

1 opmerking:

  1. boehoehoehoheoh ik wil ook Friends kijken i.p.v. roosters maken

    BeantwoordenVerwijderen