dinsdag 19 juli 2011

Titel.

Oke dit filmpje moet ik even met jullie delen:

Zo .... ja ik weet er geen woord voor. Mijn opmerkingen dan maar:

1.20 Een man in beeld waar je "wel even naar blijft kijken".
1.38 Ja allemaal strak in het pak, me like (:
1.52 BAM wat zuiver. onwijs mooi. *kippenvel.
2.35 Persoonlijk vind ik zijn stem het "lekkerst".
2.45 Ze staan er ook zo relaxt bij, alsof het geen moeite kost.
3.08 Haha. lekker emotie in de muziek. (:
3.11 Ooe de deur gaat open, jaaaa daar komt ze..
3.18 Nou ze kijkt wel ontzettend zuur moet ik zeggen.
3.22 Ach, de eerste zien haar al. Lieve lachjes..
3.25 Aangenaam kennis maken met een hoofdknik.
3.26 Omg. it is her! ö
3.29 Yeah I'm so real. gheghe.
3.32 Look, I'm touching you, I'm real!
3.35 Zien jullie dat de man rechts nog steeds niets door heeft? en dat omg man een arm om Celine heeft geslagen?
3.38 Niets vermoedende blik opzij..
3.39 Whaaaaaat? :DDDDDDD
3.40 Yeah, I know, she's real. :D
3.41 Celine: Im sorry, I'm real.
3.44 Ultime happiness.
3.49 Wacht ik zong fool ya, is ze echt wel echt?
3.51 Man met de "lekkerste" stem zingt niet mee, hij geniet even van het moment.
3.57 Hij kijkt echt van: ja, ze staat ECHT naast me.
4.00 Man met "lekkerste" stem is hersteld.
4.14 Omg man: men, ik krijg een hartverzwakking hier man. Celine: ieeeuwl. hij heeft iets met zn hart.
4.23 Haha trouwens, ze hebben geen voeten.
5.01 Ho eens, haar nagellak matcht met zijn jasje!
5.03 Celine doet man helemaal rechts even na.
5.09 Hmmm je haar ruikt zelfs lekker
5.11 Hahaahaha hij zei dat mn haar lekker ruikt.

Heerlijk dit. je moet hem eerst maar even helemaal kijken en dan hem elke keer op pauze zetten met mn commentaar. (: Mijn moeder en ik zagen deze toen op tv. We hadden kippenvel en moesten zo hard lachen om het hoofd van de man helemaal rechts die het als laatste ziet. Heerlijk dit!

Liefs!

ps. ohja. ik wist geen titel maar werd geïnspireerd door dit:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten