woensdag 14 december 2011

Laatste schooldag van 2011.

Vandaag was ik voor het laatst op school. Het voelde heel raar omdat de rest nog ong anderhalve week moet voordat ze vakantie hebben. 3 Weken is eigenlijk nog best wel wat. Ik heb veel mensen een gelukkig nieuw jaar gewenst en dat voelt best leuk ;)
Ik had mijn camera meegenomen om wat laatste foto's te maken van die lieve mensjes om mij heen. ZELFS MIJN WISKUNDE LERAAR! :D haha. super grappig!

Ik vond het trouwens nog best wel lastig om van bepaalde mensen afscheid te nemen.. Dat had ik niet verwacht. Ik ga ze toch wel missen die lieve vriendjes en vriendinnetjes van mij.
Ook kreeg ik nog wat briefjes en zelfs cupcakejes als afscheidskadootje.
En ik weet nu ook hoe je moet skypen. Ze gaan met veel mensen oud en nieuw vieren en ze hebben beloofd om even te kijken of ik online ben om even te skypen.. Super lief dat iedereen zo aan me denkt.

Nu is het toch echt officieel inpakken geblazen.

WHAAAAAAA.
Morgen meer!


Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten