woensdag 14 december 2011

Eeeeeeven tussendoor.

Ja dit moet even, ik weet het er zou een blog komen over mijn tas inpakken maar dat heb ik nog niet gedaan ;)
Morgen heb ik de hele middag ook nog om te zenuwen dus ik kan maar beter dan mijn tas inpakken. Maar goed, dit dus even tussendoor.

Vandaag moest ik nog even D examen doen. Dit is het laatste examen van de muziekschool en ik was super zenuwachtig. Het ging eigenlijk best wel slecht maar ik ben gelukkig wel geslaagd. Met gemiddeld een 7,1 ben ik dus goed geslaagd. Eindelijk ervan af en nooit meer examen hoeven doen, dat voelt heerlijk!

Verder wisten jullie misschien wel dat we op school een project deden. Dat heet comenius en het gaat over migratie in Europa. Het was een verschrikkelijk project en het verslag heeft heel wat uurtjes werk gekost. Maargoed het was af. En toen hadden we comenius week. Ik kreeg toen een Turkse gast in huis. Het was een super aardig meisje en nog beter was dat ze een Nederlandse vader had en dus prima Nederlands kon! Vorige week hadden we de presentatie. Dit mocht niet met powerpoint en eigenlijk liever ook niet met een filmpje. Wij hadden een soort van quiz gedaan met 4 spelers uit Ijsland, Portugal, Nederland en Turkije. Ik was de Turkse speler en ik had een echte boerka aan die ik had geleend van onze godsdienst docent. Verder had iemand uit ons groepje uit elk land een gerechtje gemaakt en zo hebben we op onze eigen creatieve manier gepresenteerd. Al die moeite deden we niet zomaar, je kon een reis naar Portugal winnen. Vorig jaar zijn ze naar Ijsland gegaan en nu dus naar Portugal. We zouden vrijdag te horen krijgen wie er hadden gewonnen (8 mensen met de hoogste cijfers) maar toen wisten ze het nog niet. Toen zouden we het vandaag te horen krijgen maar gisteren hebben ze het al bekend gemaakt. De personen werden gebeld.. en toen onderweg naar huis was hoorde ik het via de telefoon van iemand die het op facebook had gelezen. JAHOOOOOOEEEE ik mag naar Portugal!

Dus gisteren was echt een top dag, vandaag mijn laatste dagje op school en morgen naar Kenia! (:

Awesome!

Liefs,

Lotte (die heel gelukkig is om Lotte te zijn op dit moment)

1 opmerking:

  1. Je bent een grote bofkont! Gefeliciteerd met je reis naar Portugal en een mooie reis naar Kenia gewenst vanaf morgen.

    BeantwoordenVerwijderen