woensdag 14 september 2011

Wat een dag, wat een dag.

1. Vanochtend gooide ik yogo yogo op mijn brood ipv hagelslag.

2. Op de weg naar school werd ik 3 keer bijna aangereden.

3. Op school kreeg ik een sportdrank douche.

4. Vanmiddag werd ik na gefloten door bouwvakkers.

1. Ik wilde eigenlijk de hagelslag pakken en die stond naast het pak yoki of jokie of joghi of yoghi? Hoe the *^%$&@$ schrijf je dat? oke andere poging: naast het pak met melkdrank met een smaakje. En ik pak mijn mes, wil mijn hagelslag uitsmeren en opeens denk ik: hee, er zit helemaal niks op. Ik voelen en ieeeel een heel zompig broodje. :( Trouwens het ergste was nog wel dat ik eigenlijk niet eens hagelslag wilde maar pasta. Kijk als dat in 1 keer goed was gegaan dan had ik ook nooit een zompige boterham in de prullenbak hoeven deponeren.

2. Ik geef toe dat het misschien een beeeeeetje aan mezelf lag maargoed. Ik kijk wel uit met oversteken enzo, netjes naar links dan rechts en dan nog een keer links. Maar soms heb ik een auto gewoon echt niet gezien ofzo. Als dat weer op de een of andere magische reden weer gebeurd roept degene waarmee ik fiets: "Lotteeee pas op!"  en dan begin ik te schreeuwen van: "aaaah" en dan ook altijd heel netjes "Sooorry" Ik denk niet dat mensen die in hun auto zitten dat horen maargoed het gaat om het idee (:

3. In de pauze staan/zitten/liggen wij altijd met een hele grote groep. Dat is altijd super gezellig maar er zijn ook een paar mensen die echt nog moeten opgroeien ofzo want die doen af en toe heel vervelend. Zoals ook vandaag. Ik stond gewoon onschuldig te praten toen iemand tegenover mij een slokje van zijn sportdrank wilde nemen. Op dat moment werd er in het flesje geknepen en als een fontein, of net als onze kat die naar buiten sprint als je eindelijk de deur open doet, spoot de sportdrank in het rond. Prima, oke als je dat bij iemand doet. Maar niet als het ook vol op mij komt! :( Ik had een hele douche, mn haar en mn hals en mn panty. Het zat overal. Het liep lekker langs mijn hals naar beneden en het liep door naar "binnen". Bah, ik plakte helemaal. Niet prettig. :(

4. Ik zat op de fiets, gewoon van school naar huis. Ik besloot om eens een andere route te nemen. Ik fietste langs een plaats waar ze aan de weg bezig waren. En ja daar zijn bouwvakkers. De "echte" die met van die armen, en natuurlijk de bekende zichtbare bilspleet. (hihi. ik vind dat altijd zo'n vreemd woord. ik zeg altijd bouwvakkers decolleté) Ik zat lekker op mijn fiets te fietsen toen er 1 begon. Zo fiet fieuw. weetjewel? Toen draaide de ander zich ook om en floot op zijn vingers. Oke het kan me even niet schelen dat het enge, vreemde mannen waren.. Ik vond het wel grappig ;)

En dat laatste deed mij natuurlijk denken aan dit filmpje:


Lieeeeefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten