maandag 5 september 2011

Even tijd voor een up-to-date-blog.

Omdat ik gewoon teveel te doen had enzo vandaag. Hier volgt een volledig chaotisch bericht over dingen die ik de afgelopen tijd heb meegemaakt.
Dit was de tweede foto van Prettie met Hettie

Kamp. had ik dat al verteld?

Ik dacht erover na om een pony te nemen. nee niet zo'n beest waar je op kunt rijden maar een in mn haar. Toch niet gedaan..

Ja dit shirt heeft Lotte ook. Ik zag hem al zo lang in de etalage zien hangen. Ik ging winkelen in Utrecht en toen heb ik hem gekocht.
Nou jongens. ik weet nu al dat ik eigenlijk nog veeeeeeel te veel te vertellen heb. Maar nu heb ik geen tijd. Ik beloof dat ik zodra ik tijd heb, achter mijn laptop zal kruipen om heul veel berichten te schrijven voor jullie! (en voor mezelf want dan kan ik het lekker van mij afschrijven/typen)

Lieeeeeeefs!

xxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten