zondag 12 juni 2011

Try before you die.

Dat programma kennen jullie misschien wel. Het is van BNN en dan doen mensen dingen die ze nog willen doen in hun leven voordat ze doodgaan dus. Ik vind dat best leuk om te kijken en sommige dingen lijken mij ook wel vet. Ik ging er eens over na denken en er zijn best nog dingen die ik wil doen voordat ik dood ga. Naast de wat meer "gewone dingen" zoals auto rijden, mn eigen huisje/kamer/appartement, trouwen, kinderen krijgen enzovoorts heb ik denk ik ook wel wat afwijkende dingen..

2. Parachute springen. Nou dat ga ik doen ook. Heel eventjes sparen en dan op naar Texel want daar wil ik (: ik heb ook al afgesproken met iemand dat we dat samen gaan doen.. Ik denk/hoop dat het misschien nog wel dit jaar gebeurt. Of nee trouwens niet, ik heb mn geld nu ergens anders voor nodig..

3. Naar Afrika "arme kindjes helpen". Dit is toch een soort droom van iedereen om "de wereld te verbeteren" ofzo? Nou in ieder geval. Ik ga het doen :D voor school moet ik volgend jaar een buitenlandse stage doen. Omdat ik op tweetalig zit is dat verplicht voor mijn diploma ofzo. Ik vind het super leuk dat het moet en ik denk ook dat het een grote kans is die niet iedereen krijgt. Je krijgt van school papieren mee enzo die je anders niet zou hebben dus waardoor het makkelijker en officiƫler wordt om zo'n stage te doen.

4. Een been breken. Ja, die is wat afwijkender(?) dan de rest en ook niet echt heel duur of heftig ofzo. Dus Lotte waarom wil je dat nou? Ja ik weet het niet, het lijkt me gewoon heel leuk. Okee het zal heus niet leuk zijn en pijn doen enzo maartoch.

5. Zingen met Elmo. Dat lijkt me echt supervet. Okee Kermit mag ook maar toch liever elmo. Maarja dan moet ik eerst beroemd zijn als zangeres, tenminste zo gaat dat in Amerika. Als je dan beroemt bent, mag je naar sesamstraat. Hoe vet is dat?! Nouja heel erg dus. (:

6. Nog iets wat met punt 5 te maken heeft. Meedoen in een musical. Dat gebeurt ook vaak als je beroemt bent. Maarja je zal denken, Lotte wil gewoon beroemt zijn maar dat dus eigenlijk niet.. (: Alleen de dingen hebben van het beroemt zijn lijkt me leuk. En trouwens, ik kan echt niet dansen dus meedoen in een musical zal niet echt snel lukken.. dusja. droom weg.

Dat zouden mijn big try before you die's zijn. Oh en ook misschien een keer echt iets doen wat niet mag, maar ja dat mag dus niet dus dan doe ik het ook maar niet.. ;)

Op dit moment zit mijn broer met een paar vrienden hier, ze willen een horrorfilm kijken maar het lijken net meisjes.
1. Omdat ze het niet eens worden over welke film en
2. Omdat ze allemaal alvast met een kussen klaar voor als het te eng wordt.
Haha- ook leuk, watjes (:

Lieeefs, en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten