woensdag 15 juni 2011

Oppassen.

Hier volgt een waarschijnlijk ongeloofelijk nutteloos en onzinnig verslag van een avondje oppassen..

19.11
Allereerst vraag ik mij af: is het opassen of oppassen? Geeeeeen idee. Hmm. wacht, ik google het wel even.. Het is dus oppassen. Sjonge moeilijk woord ook eigenlijk. Net als Relatieve cumulative frequentie polygoon. Dat klinkt ook zo moeilijk. Of fysischgeografisch. Tja dat heb je soms he? Moeilijke woorden.

19.15
Wat zou er op tv komen? Even kijken, een leuke film? Nee niet echt. Leuk programma dan.. moeah. kan beter maar goed, ik meot toch iets doen.

19.22
Wie herkent (het refrein) van DIT LIEDJE ook nog? Best heel leuk refrein maar de coupletten slaan volgens mij echt nergens op, je kan het ook niet eens verstaan.. Die clip is trouwens ook echt vaag, echt best oud, met van die vet neppe en rare "coole" effecten (:

19.33
Kon het niet weerstaan om de lyrics op te zoeken, ja als je weet wat ze zingen hoor je het wel maar alsnog. Ze vallen trouwens wel mee met hun slechte tekst, het kan veeeeul veeeeeul erger..Hier de lyrics.

19.41
Oh gut. de latop is leeg en ik kan het gaatje waar de oplader in moet niet vinden! :O

19. 43
Gevonden. (:

19.58
Terug van huilende Nienke die dr speen kwijt was. Dank aan meneer K. Ieboe voor zijn geniale uitvinding!

20.26
Net weer Aardrijkskunde geleerd. Niet echt heel erg interessant helaas. :( Maar wel als ik bedenk dat ik hierna nog maar 1 toets hoef te leren!)

20.38
Net de telefoon opgehangen. De moeder van een van mijn andere oppaskinders belde haha- ik heb daar gisteren nog opgepast maar ze was vergeten dat ik vanavond dus hier op zou passen. (:

20.40
Nu ongeveeer voor de tiende keer de nieuwste singel van die jongetjes van mmmbop aan het luisteren. Het zijn nu geen jongetjes meer, die drummer is niet geheel verkeerd vind ik persoonlijk maar het snorretje van de zanger is wel heeul erg vies eng vreemd weird blehg naar en raar.. Maar het liedje is eigenlijk best leuk:
Hanson - Give A Little

20.47
Overgestapt op de muziek van Mika (: Ik vind bijna al zijn muziek leuk maar die clips van hem weet ik nooit wat ik ervan moe

20.50
Ja sorry, gehuil van boven. en je bent toch aan het oppassen he?..

21.00
En ze houdt maar niet op, een wonder, normaal is het altijd heel erg saai.  Toch maar heel eventjes naar boven weer.

21.10
Met Nienke weer beneden. Ze wilde echt echt echt niet stoppen met huilen. Ik ben nog bezig met mn ak en dat vindt Nienke prima want er staan ook plaatjes in mijn ak boek. (:

21.30
Geprobeerd om Nienke weer in dr bed te stoppen maar ze wilde echt niet. Dus nu wéér beneden met Nienke. Ik ga een boekje voorlezen, het gaat over de slab van Bas.

22.20
Thuis. Ouders kwamen en hebben Nienke nog eventjes laten spelen, ze ligt nu weer in bed. En ik over 5 min. ook.

Lieeefs!

1 opmerking:

  1. hey, die muziek is best wel gezellig ;D
    wel vrolijk en zo.
    ;D hoera voor Lotte
    xx<3

    BeantwoordenVerwijderen