zaterdag 30 april 2011

Lotte vervelend op koniginnedag.

Zo. vandaag was/is het koninginnedag. Ik weet nooit hoe je dat schrijft maar ik doe het lekker zo. Mijn dag bestond uit: Relatief vroeg opstaan omdat ik met orkest de aubade moest spelen bij het gemeentehuis. Daar moesten we al om kwart voor 9 zijn. Nadat we dat hadden gedaan gingen we koffie enzo drinken met een, hoe kan het ook anders, een oranje tompoes. Toen ging ik nog even over de kleedjes markt en toen moest ik weer werken. Het was natuurlijk heel druk. Vandaag waren er weer een paar bijzondere klanten. Er was een man die 2 ijsjes met 1 bol vanille en daarna vroeg hij ook nog om een Italiaans ijsje. Het is een ITALIAANSE IJSSALON meneer. Nouja. verder had ik de vreemde neiging om de volgende dingen te zeggen tegen de klanten:
Klant: Mag ik een ijsje?
Lotte: Nee

of

Klant: Ik wil graag banaan en chocola.
Lotte: Ja ik wil ook wel eens wat.

of

Klant: Wat kost dat?
Lotte: Dat wordt dan €12,25 alstublieft, dan mag u doorrijden naar het volgende raam.

Ja ik weet ook niet waarom. Sorry. Ik ben gewoon vervelend denk ik.
Nou dat was dus mijn koninginnedag, en hoe was die van jullie?

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten