zondag 1 mei 2011

De nutteloze zondag.

Nutteloos ja dat valt eigenlijk wel mee. Maar niet echt iets zinnigs zegmaar. Een tijdje op het grote wereldwijde web (ja dat is de nederlandse www dus moet er eigenlijk staan gww inplaats van world wide web. maargoed, dat ter zake) surfen levert heel wat leuks op!

Ik heb verschillende testjes gedaan op internet. die waren wel een beetje onzin maar dat maakt niet uit, hier de uitslagen:
Dit spreekt voor zich:

 Dit was een ben jij gelukkig test. Wat bijzonder is, is dat er een advertentie bijstond voor een boek: 'hoe wordt ik gelukkig?' Haha- goeie grap.


Dit was om te kijken of mijn dochter dyslexie heeft of niet:

Dit was een test over kennis van sms taal. Ik vind het maar raar, wie gebruikt er nou DIDO en OH(okee die gebruik ik wel maar niet met de betekenis "OuweHoer") en KInd KAn DE WAs DOen in een sms? Ik in ieder geval niet. En een goeie grap, bij BTW, by the way geven ze de vertaling. Dat betekend zoiets als tussen haakjes. en de grap is dat ze die vertaling tussen haakjes hebben gezet. :D


 Op deze uitslag ben ik wel trots maar het had wel ietsje meer gemogen van mij..

88 op/van(?) 100 is wel veel. Hmm. Nouja.

Ook hier voor jullie mijn verzameling die samen de Lotte IQ test maakt/maken? Wat een rare zin.




Hahaha-


Verder heb ik mijn eerste .gif gemaakt! Het leek me al een keer leuk en ik was ook steeds benieuwd naar hoe je dat deed maar nu heb ik het ontdekt hoor! ;) Ik ben van plan om een leuk verhaaltje achtig iets te maken maar daar moet ik eerst nog even over na denken. Hier in ieder geval mijn eerste .gif!

NEEEE hij doet het niet. :( Hmm. dat moet ik even bekijken.

Tot een volgende keer lieve kijkbuiskindertjes! 

(Ja ik ben nog steeds in mijn vervelende bui denk ik, misschien ligt het aan de vakantie? En wacht eens, het is helemaal geen kijkbuis. Ehm, poging twee)

Tot een volgende keer lieve vierkanteoogjeskrijgendedoorovermatigcomputergebruikkindertjes.!

En Ohja, deze vond ik gewoon leuk:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten