vrijdag 8 april 2011

Vandaag en ook weer niet.

Hallo hallo.

Vandaag ben ik vrolijk. (en ook weer niet.)
Vandaag werd ik verrast. (en ook weer niet.)
Vandaag had ik energie. (en ook weer niet.)
Vandaag was een hele leuke dag. (en ook weer niet.)
Vandaag heb ik zin in morgen. (en ook weer niet.)

Dus. ik zal het even uitleggen. Ik heb vandaag zo'n en ook weer niet-dag. Ken je dat?
Wat dus het probleem is, morgen heb ik een concert. Heel leuk want ik vind concerten geven een van de leuke dingen aan het muziek maken. Maar nu speel ik morgen een solo. Ook wel leuk maar super eng! Dus aan de ene kant heb ik er zin in en aan de andere kant weer niet. Ook komt A. morgen, mn lief ;) dus heb ik er zin in maar ook weer niet door mn solo dus. Ik ben dus vrolijk omdat ik voor Engels vandaag echt een verassing kreeg: Over de toets in de toetsweek had ik dus een raar gevoel omdat het een hele vage toets was. Maar toen kregen we vandaag de punten te horen, nog niet het cijfer want dat moet ze nog overleggen met de andere docent engels. Maar je kon dus 58 punten krijgen. En ik had er...... 56,5 JAHOEE! Dat had ik dus echt niet verwacht! Zo fijn! Echt man! dit is wel drie uitroeptekens waard.. ;) Daar kreeg ik dus ook energie van maar verder werd ik weer moe gewoon van de hele week enzo. Bovendien hielp ik vanavond nog mee in de keuken bij de kleding beurs van onze kerk. Moe dus. Waar werd ik ookalweer niet door verrast? ik weet het niet meer. Misschien wel door niets maar hoorde het (en ook weer niet.) in het rijtje. ;)

Nu moet ik jullie iets bekennen.. Ik ben op dit moment kerstmuziek aan het luisteren.. Sorry maar dat vind ik gewoon hele leuke en mooie muziek. Ik zal even mijn favorieten geven.. gewoon omdat ik niet kan wachten tot kerst.. ;)

Julia Sheer natuurlijk

Amy Grant

The Ronettes

Cimorelli

Nou dat was het wel een beetje.. Maar ik beloof dat ik voor kerst nog heel veel meer leuke liedjes voor jullie op zoek. Dat is dus speciaal voor de mensen die net zo vrolijk worden van kerstmuziek als ik.. (:

Liefs!

1 opmerking:

  1. Wooo. Succes met je concert enzo. (: O wacht, ik ben te laat geloof ik. Oeps.

    Heee! Eng. (Of niet.) Ik had het vandaag met iemand over mijn liedjeskeuze. Ik zing (ahum, krijs dus) altijd paasliedjes als het sneeuwt en kerstliedjes in de zomer, een beetje raar misschien. Maar ik ben dus niet de enige! Jeeej. (:

    BeantwoordenVerwijderen