zondag 24 april 2011

Heerlijk (x6), The oatmeal en foto's.

Hmm. toch niet een geschreven blog nog. Dat komt omdat ik toen heerlijk Top Gear ging kijken. (:

Een nieuwtje: Lotte is aan de facebook. Ik was er altijd een beetje op tegen omdat ik dan iedereen weer opnieuw moest opzoeken enzo. maar het onhandige was wel altijd dat bijna al mijn vrienden aan de facebook deden en niet aan de hyves. dus alle foto's enzo miste ik altijd. Maar nu dus niet meer. Al sinds een tijdje hoor, maar ik dacht ik deel het even mee.

Nu is het heeeerlijk weer en lig ik lekker in onze hangmat van fatboy. Super chil dat ding, enorm groot en hij ligt heerlijk. En dankzij ons wifi netwerk lig ik nu heerlijk in de hangmat met mn laptopje. Ping ligt er nu niet maar gisteren wel weer hoor! (zie Foto 1) Best stoer dat ze dat durft. Ze springt er gewoon bij en wat zo grappig is, ze doet wel eens de titanic na zegmaar. Dan loopt ze helemaal naar het bovenste stukje van de hangmat en gaat ze daar zo staan van: I'm the queen of the world. (: Nu is ze er weer bij komen liggen en vraagt ze aandacht die ze niet krijgt omdat ik dit wil typen.

Tijdens mijn heerlijk chillen in de tuin met mn laptopje heb ik een enorm leuke site ontdekt. Misschien is hij al wel heel oud en bekend maar ik kende hem nog niet in ieder geval. Het is www.theoatmeal.com en er staan een soort van blogs op. Stripjes en quizzen ook (: Bij deze een paar van mijn tot nu toe favorieten:

10 reasons it would rule to date a unicorn

ten words you need to stop misspelling

free hugs

how many Justin Biebers could you take in a fight

Bij deze dus veel plezier en kijk echt verder want er staan zoveel leuke dingen op!

Ook nog beloofd is een foto van toneel. Je ziet op foto 2 mijn gegriemde (?) hoofd als oma. Heel eng van dichtbij maar vanuit de zaal zag het er heel echt uit heb ik gehoord. Meer foto's zullen wellicht volgen.. ;)

Donderdag ben ik naar het strand geweest met een hele groep. Heerlijk! Het mocht helaas niet baten voor mijn benen maar gelukkig zijn ze al iets minder glow in the dark. (: We hebben heerlijk gezond, gevolleybald (zo'n raar woord, gevolleykaal. omdat bald kaal is in het engels.. vaaaag werkwoord.) en een beetje gezwommen. Ik heb niet gezwommen maar wel zeer fanatiek meegedaan met volleybal. (zie foto 3)

Ik denk dat ik straks maar eens deze film ga kijken..(foto 4) lijkt me een fantastisch plan (: Maar eerst: hier zijn de foto's:

Foto 1

Foto 2


Foto 3

Foto 4



Lieeefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten