maandag 14 maart 2011

Ziek, zeik, water.

Vandaag ben ik ziek.
Ik kan niet slapen en mn rug, keel en hoofd doen pijn. Maar daar ga ik niet over zeuren. Ik was dinsdag dus met school naar Amsterdam gegaan en daarna zou ik eigenlijk volleybal hebben maar dat ging dus niet met mn rug. Toen keek ik maar een keer naar Glee. Dat het leuk is dat weten jullie waarschijnlijk allang. Maar afgelopen disdag hadden ze een mix gemaakt tussen "umbrella" en "singing in the rain". Echt heel vet! Maar wat ik nog veel vetter vond is dat ze die "clip" dan doen op een soort plateau met allemaal water erop! Wow echt heel vet, dat wil ik ook een keer doen! Zooooo vet lijkt me dat. Moet ik wel eest een half jaar lang oefenen om te kunnen dansen maargoed dat heb ik er wel voor over! Nu ga ik weer lekker even slapen.. Ohja hier is nog die video van Glee:



X.

3 opmerkingen:

  1. Jaa! Die heb ik ook gezien! Echt heel vet ja!
    Maar beterschap meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OEEEEHH!!
    Supervet dat wil ik ook een keertje doen...
    gaan we dat samen doen? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja die van umbrella is zo vet!
    we gaan dat gewoon organiseren ofzo en dan zorgen we dat er wat mensen met tuinslangen dat lullige schoolpodiumpje van ons schoonhouden terwijl wij een beetje dansen en zingen enzo!

    BeantwoordenVerwijderen