vrijdag 30 maart 2012

De Lotte actie van de maand.

En deze keer is het niet zo'n handige..
Ach dat zijn ze meestal niet, en over een paar dagen kan ik er vast om lachen..

Ik wil dus volgend jaar de vooropleiding doen van het conservatorium omdat ik wil kijken of dat misschien iets voor mij is.. Het is trouwens een studie waar je niet ontzettend veel met wiskunde doet dus wat dat betreft past het heel goed haha. Nee maar het is wel een pittige studie en ik wil gewoon weten of ik wel helemaal voor de muziek wil gaan zegmaar.
Voor de vooropleiding moet je een auditie doen en daarvoor moet je je weer aanmelden. Ik had de brief enzo woensdag avond ingevuld en mocht hem nog snel even in de brievenbus gaan doen. Ik rende lekker vrolijk naar de brievenbus, gewapend met mijn fotocamera want dat moment moest ik natuurlijk vastleggen.
Gisteren plaatste ik de foto van hét moment op facebook en toen kwam het..


M: Gaat dat goed zonder postzegel?
Ik: hihi die zit er wel op maar is niet zichtbaar ;)
Ik: door de flits denk ik
Ik: NEE WACHT EENS!
Ik: JE HEBT GELIJK! AAAH NEE
Ik: HELP. hoe snel komt zoiets terug?
B: Postbus Lotte? ;-P
E: Wat voor spannends heb je op de bus gedaan?
B: Waar is het voor? Postbus adressen hoeven geen postzegel.
Ik: oei. aanmelding voor de vooropleiding klassieke muziek bij Codarts. maar neeeeeee serieus, hoe snel komt zoiets terug?
Ik: neeee wat een slechte eerste indruk :(((
E: Nog een keer sturen.. Als het formulier op internet staat. Anders morgen even bellen naar Codarts.
B: Als ze de brief accepteren..
Ik: Maarre komt hij ook niet terug omdat ik mijn postcode en huisnummer erop heb gezet? :(
E: Is ook mogelijk. Zou zowiezo even bellen naar Codarts morgen en het probleem uitleggen.
M: Je maakt wel indruk zo, dat is duidelijk! Misschien goed om idd even te bellen en aan te geven dat je, zodra ze je hebben aangenomen de portokosten aan hen terug betaalt :) .
Ik: Ze zijn al gesloten.. :(
Y: Lotte heb je adres achter op de brief geschreven? Dan krijg je hem waarschijnlijk wel terug ;) Of als Codarts hem krijgt moeten ze de verzendkosten betalen, haha
Ik: Ja dat wel. nouja ik bel morgen wel..
Ik: Lotteactie..
D: HAHAHAHAHA
L: Ahum, je hebt wat in wat zonder wat gedaan?!
E: Als je eigen adres achterop staat krijg jij zelf bericht van PostNL en moet je alsnog betalen. Staat je adres er niet op dan krijgt Codarts bericht.


Dus. nu moet ik bellen en ik schaam me dood. En ik heb geeeeen idee wat ik moet zeggen.. Soms is het niet echt handig om Lotte te zijn hoor.. :(
Ach ik overleef het vast wel. en jullie kunnen allemaal lachen om mijn stomme actie dus vandaar dat ik dit met jullie deel. Alsjeblieft :)

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten