maandag 7 november 2011

Foteutjes.

Hallotjes.

Het is herfst. Jaaaa dat weten we al lang maar dat maakt niet uit. Ik hou van de herfst. Niet alleen omdat ik dan jarig ben maar vooral om alle blaadjes die op de grond liggen. De bomen zijn heel mooi, lekker kaal. Dat staat ze goed, is ook best knap want bij echt niet alle mensen staat dat hoor! Bedenk je vader maar eens kaal. Echt dat staat waarschijnlijk niet (behalve als je vader al kaal is, dan is dit geen belediging!). In de herfst vind ik het leuk om in het bos te lopen en bij elke stap die je zet dat prettige, knisperende geluid te horen. Ik ging wandelen met mn paps en mams en heb speciaal even mijn laarsjes aangedaan omdat ze zo mooi matchen met de blaadjes! (: Ohja. lekkere crap kwaliteit foto's van mijn mobiel maar dat maakt niet uit want die kleuren blaadjes, puur natuur maakt het weer mooi!

Ik zei het toch!

Hier stond mijn vader aan een boom te schudden zodat er blaadjes vielen voor de foto. Erg goed geluk natuurlijk..

paps und mams.


Afgelopen zaterdag ging ik naar een trombone dag. Dat was al heel leuk, en het was nog leuker dat ik daar een lesje zou krijgen van Brandt Attema. (okee voor jullie "simpele zielen" onbekend maar hij is een poepie goeie bastrombonist) Het minder leuke hieraan was dat er ook zo'n 20 mensen bleven kijken naar mij hoe ik les had. Het andere minder leuke was dat ik vijf minuten voordat het begon keihard wilde weg wilde rennen omdat ik het heel eng vond. Het leuke wat alles goed maakte was dat ik een duet mee genomen had (omdat je zelf een stuk mee moest nemen naar "de les") en dat Brandt toen ik aan het spelen was, mee ging spelen met mijn duet en dat aan het eind iedereen ging klappen. IK HEB GEWOON EEN DUET MET HEM GESPEELD. haha sorry maar dat vind ik heeeeul vet. Hier zie je een kleintje op bastrombone en Brandt ernaast ;)
Ohja de kleren die ik aan heb waren mijn verjaardags kleren ;)

Stofzuigen is niet leuk.. Behalve als je met je stofzuiger lijkt op Ghostbusters! En de pantoffels van je moeder heel cool zijn (:

In de toetsweek hield ping me natuurlijk van mijn werk af en zoals je ziet heb ik me eraan overgegeven.

Wil jij ook vliegend haar? koop dan nu Andrelon voor Vliegend haar. Even in brengen met de vingertoppen na het wassen en glans en vliegend haar gegarandeerd! (:


Dat was weer even een opruim tijdje op mijn laptopje met fototje's die ik tegenkwam.

Lieeeeeeeefs!

1 opmerking: