dinsdag 29 november 2011

Lotte for the win.

Haha. dit is de eerste keer dat ik meedoe aan een winactie. Hij is van Naomi en Jiska. Bij deze heb ik dus een outfit gemaakt. Ik heb me trouwens prima vermaakt op de site en een heel leuk jurkje voor maar €10 gezien dus nu moet ik mn moeder maar eens lief aan kijken ;)
Die in t haar :)

..

die eroverheen (:
Broekje aan..

Armbandjes erbij..
En dan natuurlijk het belangrijkste (voor mij dan ;)) de schoentjes.

Ik heb natuurlijk ervoor gezorgd dat het allemaal matcht ;) Rood en grijs zijn ook mijn lievelings kleuren. De pumps lijken me erg lekker zitten en lopen, niet zo wankel in ieder geval. :)

Ik ben er niet op 31 december maar ik weet bijna zeker dat dat geen probleem is. Alsjeblieft Naomi en Jiska en natuurlijk Sans-onlie :)


Liefs!



2 opmerkingen: