donderdag 17 november 2011

Vandaag..

Moest ik 's ochtends kou lijden op de fiets omdat ik gisteren mijn handschoenen op school was vergeten. Maaaaaarr, ik keek in de gang en daar vond ik een paar prachtig kapotte, roze handschoenen. Dat was beter dan stiekem die van mijn moeder jatten.. ;)

Was ik een held omdat ik op mijn hoge hakken naar school ging. Het ging erg soepel en veel beter dan verwacht. Misschien toch maar vaker doen dus.. ;)

Leek onze school wel zo'n niet-bio varkens boerderij. Dinsdag, woensdag en ook vandaag was de hele school om 13.00 uit. Heerlijk, die rapporten vergaderingen! Maaaarr, dat betekend dus een duw en trek boel bij de kluisjes en kapstokken. Niet normaal, net van die varkens dus. Dan snap ik niet dat mensen nog blijven wachten op andere mensen! Doe dat dan een eindje verder.. En dan buiten met de fietsen is het zo mogelijk een nog grotere chaos. Ik ben zelf ook heel chaotisch maar toch nog net zo dat ik het zelf wel snap en dat was op school duidelijk niet het geval! Mensen die aan het eind naar links moeten zouden even moeten nadenken en ook aan het begin van de opstopping al aan de linkerkant gaan staan. Zo voorkom je dat je over drie voeten van iemand anders heen rijd en natuurlijk het meest praktische: Je haakt niet met je rem/stuur/trapper in die van iemand anders. Denk na mensen, dit snap ik zelfs.. ;)

Zocht ik een nuttig iets wat mijn nieuwste aanwinst kon doen. Ik heb het gekregen van C. die gisteren naar me toe kwam en zei dat ze iets heel leuks op haar kamer had gevonden, dat ze niet wist waar het vandaan kwam en of ik het wilde hebben. Ik was meteen enthousiast en beloofde het een ere plaats te geven op mijn bureau.
Het is officieel een pennenbakje ding maar ik weet zeker dat ik dat ding 50000 keer ga omstoten in 1 minuut dus ik moest er even iets anders voor bedenken..

Een deo houder? Hmmm. misschien niet zo praktisch.  Een vriendinnetje voor hem heb ik al wel..

Allebei niet echt een heel groot succes. Misschien blijft hij dan maar gewoon een pennenbakje. En anders is hij goed zoals hij is en is hij gewoon nutteloos.. ;)

Zocht ik mijn mapje met Spaanse stencils. En raad eens wie daar weer met dr dikke bips bovenop lag? 
Juist. Mevrouw voelt zich te goed om op de tafel zelf te zitten. Bedankt, dat ik 10 minuten voor niets heb gezocht. Die kat, ik wordt er soms echt gek van.. Op een dag ruilen we van leven en ik weet nu al dat ze dat echt niet leuk gaat vinden.. ;)

Had ik mijn eigen mini foto studio..
Nou nog een advertentie zetten voor dwergen die modellen werk willen doen.. ;)


Lieeeefs!

ps. vandaag deed ik na elk stukje tekst .. ;) was het jullie opgevallen? mij wel. Haha.

4 opmerkingen: