zondag 23 oktober 2011

Voor jullie en een beetje voor mezelf.

Vandaag kreeg ik weer van iemand te horen dat ze mijn blog had "gevonden". Altijd leuk natuurlijk! Ze vertelde dat ze niet kon slapen en toen op mijn facebook keek en mn blog zag. En het compliment dat ze niet meer kon stoppen met lezen (: Kijk daar doe ik het voor!

Want tja ik schrijf natuurlijk op de eerste plaats voor mezelf omdat ik het leuk vind om te doen. En dan komt er natuurlijk bij dat mensen het ook echt gaan lezen. Mijn trouwe lezers/fans zoals mijn oma en mijn moeder die ook zeuren om een nieuwe als er al een tijdje niets is geplaatst. Ook toen andere bloggers begonnen met het lezen, followen en reageren voelde ik me vereerd! Ik ben niet echt bezig om anderen allemaal te volgen in de hoop dat ze mij ook volgen maar als iemand op mijn blog reageert kijk ik wel altijd even rond op de blog van die persoon.
Ik doe dus niet erg mijn best om meer volgers te krijgen ofzo maar ik wil wel graag dat veel mensen het lezen. Mensen die mij "in het echt" kennen en mij op facebook te vriend hebben zien wel dat ik het altijd wel vermeld als ik een nieuw bericht heb geplaatst. Ik krijg dan ook vaak reacties op mijn berichten via facebook.
Wat ik het allerleukste vind is dat mensen zeggen dat ze heel hard moesten lachen om iets wat ik had meegemaakt en "zo leuk had opgeschreven". Want ik maak die dingen echt mee, ik verzin ze niet maar dan is het nog de kunst om het goed over te brengen. Ook als men zegt: "Hoe je schrijft is echt hilarisch!" weet ik even niet wat ik moet zeggen en kijk ik maar een beetje een andere kant op.

Dus eigenlijk doe ik het toch wel voor jullie, om jullie aan het lachen te maken, om jullie te helpen bij het procastinaten (denk je nu 'wat?' kijk dan eerst dit filmpje), om jullie slapeloze nachten te vullen met nog meer slaaptekort, om jullie levenloze leventjes in te vullen met mijn onzin enzovoorts.

Voor jullie dus en een beetje voor mezelf! Bedankt!

Liefs!



pfft wat een slijmerige, liefkozende, kleffe blog eigenlijk maarja jullie zijn ook geweldig (BLEGH*kotskots)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten