zaterdag 15 oktober 2011

Oktober zeer frober.

Het is vakantie! (: Yes. daar was ik eigenlijk toch echt wel aan toe. Want het is natuurlijk alweer 6? 7? weken geleden dat ik vakantie had..

Maarja, oktober dus. Wat frober betekend weet ik niet, ik denk dat het niets betekend maar het klinkt wel leuk en het rijmt natuurlijk op oktober. Mijn laptop vindt dat het lijkt op forser, forceer en formeer. Oktober is een hele leuke maand vind ik.
Het weer is vaak niet echt heel lekker in oktober. Het is nu wel heerlijk zonnig hier maar helaas wel koud, achja ik hoop altijd nog op nog een mini nazomer zoals die in het begin van deze oktober. Het is dus niet echt lekker warm buiten maar wat wel heeel leuk en mooi is, de blaadjes die verkleuren en sommigen die al op de grond vallen. Herfst! Yeeeeej, dat betekend lekker thee drinken, voor de kachel zitten en natuurlijk nieuwe kleren kopen! (:
Natuurlijk is oktober de leukste maand van het jaar omdat ik dan jarig ben! Om precies te zijn op 28 oktober. Ik stem nog steeds voor een nationale feestdag maar ik denk niet dat onze regering het daar mee eens is ;) Wat ik nog nooit mee had gemaakt heb ik nu gewoon al 2 keer meegemaakt in een paar weken. Ik kende nooit iemand die ook jarig was op 28 oktober maar nu weet ik dus opeens van 2 mensen dat ze ook jarig zijn! Echt leuk! Dit jaar heb ik best wel moeite met het maken van een verlanglijstje. Dat is ook wel bijzonder natuurlijk want je weet toch eigenlijk altijd wel iets te verzinnen wat je wilt hebben maar ik dus niet echt. En dan heb ik ook nog het probleem van sinterklaas want daar moet je ook weer dingen voor verzinnen. Nouja uiteindelijk lukt het vast wel.
Oktober oktober, ik vind het leuk in oktober. Er is vakantie, begin van de herfst, mijn verjaardag en nog meer. Ik denk dat ik de conclusie kan trekken dat frober zoiets betekend als verandering. Ik vind het een mooi woord. Ik zal het opsturen naar Van Dale. Oke?

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten