donderdag 26 mei 2011

Van alles wat.

De titel zegt het al.
Ik heb nu pauze van mijn werk, ik ga eten en dan weer terug om tot 's avonds schoon te maken enzo. Dat is het voordeel van dicht bij de winkels en dus mijn werk te wonen. Ik heb dus al een uurtje gewerkt en merk dat ik weer in zo'n VERVELENDE BUI ben. Ik had in dat kleine uurtje alweer verschillende bijdehante, flauwe opmerkingen in mn hoofd..

Klant: 'Ik wil graag een bolletje vanille en een hazelnoot.'
Lotte denkt: 'okee dan pak ik een hazelnoot nootje uit het bakje achter voor bij de coupes en douw ik die er op.'

Klant: 'Oh jullie hebben weer van die speciale bonnetjes voor de avondvierdaagse? nou doe mij er maar drie'
Lotte: 'Ja ze zijn €2 en ze zijn voor twee bolletjes.' *loopt naar die bonnen en probeert ze uit de knoop te halen* is het eindelijk gelukt..
Klant: 'Oh ze zijn eigenlijk allemaal voor meisje en ik zie dat je twee blauwe hebt en een groene, heb je ook drie roze?'
Lotte denkt: 'JA HALLOO, had mevrouw dat niet eerder kunnen zeggen'
Lotte: 'Maar de groene heeft heel veel glitters en de blauwe kunnen ook best voor meisjes..'
Klant: 'Hmm. nou maar ik zie hier een roze hangen, kan je die niet omwisselen?' *wijst naar de bonnen die als voorbeeld daar hangen*
Lotte: 'Nou die hangen daar als voorbeeld, maar ik zal even achter kijken voor u.' *loopt zuchtend naar achter en prutst daar weer met die dingen om ze uit de knoop te halen*
Klant tegen een andere klant: 'Och nou kijk gaat ze helemaal naar achter, ja hier hangt er ook een maar die wilde ze niet pakken..'
*Lotte komt aanlopen mét twee roze en een groene*
Klant: 'Ach nou, wat een service, dankjewel hoor kind.'
Lotte denkt: GRRRRRRRRR. STOM ROT MENS!
Lotte: Alstublieft, dat word dan €6 alstublieft.
Lotte: 'Dankuwel en tot ziens!'

Zo. genoeg over mn werk. Hier nog een super lief plaatje wat ik vond tijdens mijn zwijmeltocht op google:
Alleen zn vrouw blijf ik een beetje apart vinden. Maar misschien komt het omdat ik bevooroordeeld ben?

Zo. het is echt van alles wat, ik ga nu verder met het "concept" van gisteren..

Zoals jullie misschien al wisten is Lotte aan de facebook. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het wel iets leuker vind dan hyves. Alleen bij hyves kan je je achtergrond veranderen op je pagina en bij fb niet. Maar het leuke aan fb is dat je meer een soort van deelt. Als je een leuk filmpje vind op youtube, even klikken en hop hij staat op fb. Als ik ergens om moet lachen en ik zit toevallig op mn laptop, hoppa even een status (soort van wie wat waar voor de mensen die geen fb gebruiken) en je hebt het gedeeld.
Zo ook deze foto:

Het is de voorkant van de Visie van een tijdje geleden. Er staat op: Zie het Lam. Mijn vader die de post enzo aan het opruimen is komt hem tegen, begint te lachen en zegt: "Nou het is gewoon een dik vet schaap." En ik lachen natuurlijk en het willen delen op fb maar omdat ik op internet geen plaatje kon vinden van de cover, hield ik hem maar vast voor de webcam en moest mn hoofd er ook bij :(

Nou mensen, dit is alweer heel wat onzin dus succes met het bijkomen ervan!
Ik ga nu naar school..

Lieefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten