woensdag 8 mei 2013

Bed opmaken.

Weer klaar voor een filmpje? Dit keer een geheel eigen productie!

Een filmpje waarin ik te vaak met mijn kont naar de camera sta.
Een filmpje waarin ik (nog) veel vaker mijn outfit had moeten fatsoeneren.
Een filmpje waarin ik stiekem stoer doe met mijn 6 vaantjes van ons schooltoneel (rechtsboven) waar ik (ondanks dat het officieel niet mag) elk jaar aan mee heb gedaan.
Een filmpje waarin jullie zien dat ik nog steeds met knuffels slaap.
Een filmpje waarin jullie een stukje van mijn supertoffe fotolijstjes behang (links) kunnen zien.
Een filmpje met mijzelf in de hoofdrol, want wie wil er nou geen hoofdrol in zijn 1.54 minutes of fame op Youtube.
Een filmpje met gejatte muziek van Charlie Chaplin, sorry man.
Een filmpje met een gestipte pyjamabroek.
Een filmpje met een prach-tig effect van de standaard video effecten van iMovie.
Een filmpje met een creapy hangende hand (linksboven).


Durf je niet meer? Ach voor jullie is het binnen twee minuten voorbij, in werkelijkheid duurde dit dus exact 13 minuten en 25 seconden. Veel succes!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten